суботу, 8 квітня 2017 р.

Знайомство

Привіт усім,мене звати Христина, мені 22 роки, я студентка Львівського національного університету імені Івана Франка,вчусь  на спеціальності "Педагогічна освіта", так сталось(в багатьох так буває), що не дуже люблю свою спеціальність і відчуваю що то не моє, а цілими днями тільки і думаю про минулі подорожі або майбутні, і взагалі недавно зрозуміла, що це буде дуже значна частина мого життя. Довгий час мене мучили сумніви, страх, лінь, і тд, допоки (2 місяці тому), не влаштувалась на роботу адміністратором в хостелі. Мені часто подруги говорили, що це не моя робота, бо там мало платять і багато треба фізично працювати, але з першого дня на роботі я зрозуміла, що це дійсно моє, так мала зарплата, так багато працювати, багато побутових проблем..але.....люди.....вони варті тих труднощів, з якими пов'язана ця робота, кожного дня ти зустрічаєш нових, цікавих людей з різних куточків світу, які по своєму унікальні, з різними історіями і досвідом, але всіх їх об'єднює одне...подорожі і любов до пригод) Спілкування з такими людьми допомагає побороти страх і лінь і ти починаєш вірити що модливо все, бо це дійсно так))



 Рішення створити блог було нелегким, оскільки  я розумію яка це відповідальність,тай досвід у мене мізерний, тому я й назвала свій блог, "Нотатки "Travel-virgin", тобто та що немає досвіду))) і якщо вже почала то потрібно не зупинятись і продовжувати і йти тільки вперед, тому для мене це буде величезною мотивацією, щоб не припиняти писати, а радувати інших людей цікавими історієми, лайфхаками , і порадами, які допоможуть іншим легше і дешевше подорожувати))

1 коментар:

  1. 1xbet korean football betting guide & tips
    1xbet korean football betting guide & tips, betting tips and best odds on top and 1xbet mobi on 1xbet korean betting app.

    ВідповістиВидалити