пʼятниця, 28 квітня 2017 р.

Подорожуйте самі, подорожуйте з кимось....







Почну з того що поїхала до Одеси сама, (подружці не вийшло поїхати), а я занадто дєрзка щоб від когось залежати і відміняти поїздку. 😂😂😂#independentwoman Планувалось два дні гуляння по пляжу , думання про вічне і бла бла бла, але плани всесвіту походу крутіші, ніж моя унила фантазія) Приїхала я в Одесу , заселилась в хостел, і стала чекати, в цей час якраз поселились ще дві дівчини, познайомились ми і коли вони почули що я сама, сказали: оооо, а в нас є зайвий квиток на балет, не хочеш з нами ввечері піти? Ну я така не любителька балету, але погодилась , я ж чого його не люблю? Бо ні разу не була😂😂😂, телефон мій зарядився і я пішла гуляти. Прийшовши в порт, почала фоткати все підряд , і коли до мене підійшла діачина , я зразу по її очах зрозуміла , що вона хоче щоб я її сфотографували і коли я це зробила, вона сказала фразу: -мало хто може зробити фотку, так як я собі це уявляю , тобі це вдалось, ну я така недовго думаючи кажу : -слухай, я зараз збираюсь на ланжерон пляж , не хочеш зі мною? , вона така: давай , Короче пішли ми разом і з перших хвилин зрозуміла що це моя людина , ми гуляли по різних вуличках в пошуках цікавих локацій, ми пропускали вулички , бо були занадто захоплені розмовами, прийшли на пляж купивши вінішко і крекери , розстелили плєд і це був просто ідеальний момент, такий який я уявляла собі що буде з моєю @irashchyrba , але це сталось з людиною , яку я знала лише дві години, коли в мене запитаються : чи віриш ти у випадковості , я скажу :ні, бо деякі випадки, це не випадковість , це доля.... ввечері я пішла в театр з дівчатами з хостелу, і знаєте? Я спочатку думала буду задротити в телефоні , але на мій подив 1,5 години пролетіли як мить і я просто захоплена від пластики і майстерності таких молодих людей). Другий день я планувала зустрітись з подругою з Японії , вона сказала що прийде з двома дівчатами, я стала чекати їх в улюбленому кафе в Одесі , коли вони прийшли я попросила сфотографувати мене в закладі і виявилось що в однієї з її подруг є професійний фотоапарат, думаю продовжувати нема сенсу, що ми робили цілий день??? Це були просто незабутні вихідні , дякую всім хто зробив їх такими 💙💙💙

Немає коментарів:

Дописати коментар