субота, 8 квітня 2017 р.

Тревел-філософія

Перш ніж запитувати в мене з яким бюджетом їхати до Грузії, запитайте себе : хто ви?? Турист?? Чи мандрівник ?? Турист це людина , яка любить комфорт і напевно єдина ціль поїхати в інше місце це зробити фоточки і потім розповідати друзям , мол я Ейфелеву вежу бачив; турист це людина , яка завжди в натовпі інших туристів , яка йде лише в ті місця, які наполегливо пропонує місто, туристичні місця))), турист, це людина яка користується послугами таксі, готелів, гідів, ходить ввечері в ресторани і тд, турист , це людина , в якої ідеально чисті кроси(жарт), і взагалі я вважаю це не подорожі , а дурною тратою часу. А Вот мандрівник, це вже дещо цікавіше , мандрівника бачиш здалека, за плечима величний рюкзак, а якщо рюкзак великий, але не дуже великий, це вже досвідчений мандрівник, в мандрівника можуть бути стоптані кєди, одяг, але цей вогонь в очах від дорожчий ніж всі Бренди світу😍😍😍😍, тому що головна ціль подорожей це відкривати світ, людей, змінювати бачення на ті чи інші ситуації. Знайомство з новими людьми для мене це щось неймовірне, і саме тому я люблю автостоп(бо тут ти дізнаєшся справжню історію міста) , каучсерфінг, тому що знайомишся з крутими людьми, (деколи не дуже крутими😢), а хостел це взагалі окрема тема(я як адмін хостелу не збрешу) -це місце де ввечері на кухні збираються люди різних національностей, 95% яких-мандрівники і починають ділитись враженнями і своїм досвідом, і знаєте чим вони ще відрізняються від туристів, тим що вони запалюють інших, в той час як деякі просто згасають😢

Немає коментарів:

Дописати коментар